Lukáš Lindner ss17

Vybrat si, jaké přehlídky chci vidět a o jakých budu psát, nebylo vůbec lehké, protože všichni designéři jsou úžasní a jejich kolekce krásné. Při výběru jsem se tak zaměřil i na to, jak je mi daný návrhář sympatický, jaké byli jeho předchozí kolekce, jestli jsou běžně nositelné apod. 


O Lukášovi jsem měl ale jasno hned od začátku. Mám rád nejen jeho tvorbu, ale mám ho rád i jako člověka, je to super chlap, kterej tvoří pod stejnojmennou značkou od roku 2005. Jeho kolekce vždy kladou velký důraz na klasický krejčovský řemeslo a kvalitní přírodní materiály. Nenechá se strhnout komercí ale jeho modely jsou vždy více osobní a jsou odrazem, jak vnímá mužskou a ženskou krásu.


Jeho přehlídka byla skutečně zábavnou show, srovnatelnou s úrovní světově proslulých značek a velký podíl na tom měla opět i Simona Krainová, která se po mole v rytmu provokativní hudby prošla hned na začátku.

Czech Blondýn 
foto mbpfw

1 komentář:

  1. Klučičí modely jsou super, z holčičích vedou černé šaty.

    OdpovědětVymazat