Filmové a seriálové novinky podzim 2016

Hlásím se s dalšími tipy, tentokrát podzimními.




První film, ve kterým hlavní roli ztvárnila Elle Fanning, sestra slavnější Dakoty Fanning, vypráví příběh o začínající mladé modelce Jesse, která odjede do Los Angeles, aby zde našla štěstí a slávu. Její mládí a vitalita je ale pohlcena skupinou žen posedlých krásou, které se budou snažit jí vzít všechno, co má a co samy chtějí. V jedné z rolí v dramatu Neon Démon se objeví i Keanu Reeves. Trailer vypadá lákavě, tak jsem zvědavý, zda bude tak dobrý i celý film.

S Cafe Society se na scénu vrací režisér, jehož filmy já mám moc rád, Woody Allen. V opojném světě večírků plných celebrit, modelek, playboyů, producentů a politiků se v milostném trojúhelníku představí Jesse Rosenberg, Blake Lively a Kristen Stewart.


Dívka ve vlaku je film v hlavní roli s Emily Blunt a vypráví příběh Rachel Watson, která každý den jezdí vlakem kolem domu, kde bydlí její exmanžel se svou novou manželkou Annou. Jednoho dne se ale poklidná cesta změní v drama, když se Rachel stane svědkem něčeho, co od základů změní její život. Stát se spolucestujícím můžeš od 7. října, kdy film vstoupí do kin.



Podzim mám rád a těším se na volný dny nebo večery, kdy se zachumlaný pod peřinou společně s M., zatímco venku bude zuřit podzimní nešvar, pustíme do seriálovejch maratonů. 

Fanoušky The Walking Dead jsme. Očekávaná sedmá série hned na začátku přinese odhalení, koho z našich hrdinů zabil novej záporák Negan. A podle upoutávek bude i sedmá řada, stejně jako její předchůdkyně, plná nečekaných zvratů a překvapení. Startujem 23. září.

2 Broke Girls je komediální sitcom, u kterýho já strašně rád usínám. Jsem trochu pozadu s díly, stahuju teprv první epizody pátý série, která už skončila někdy v květnu myslím a následující odstartuje v polovině listopadu. No aspoň to čekání nebude tak dlouhý.

Czech Blondýn 

2 komentáře: