Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Wellness den v hotelu Corinthia

Po fyzicky náročnějších x týdnech, kdy jsme výletovali do Tater, Českýho Krumlova a Šumavy (o tom ale někdy příště), jsme si naordinovali wellness den a vybrali si k tomu hotel Corinthia, který se nachází jen kousek od Vyšehradu.


Byli jsme na nohou už od brzkýho rána. Už procházka probouzející se přírodou, kdy jsem na sebe v polospánku hodil to nejpohodlnější oblečení, mě neskutečně nabila energií. Vůně kávy probudila všechny moje smysly. Na cesty i doma máme už dlouho oblíbený Nescafé 3v1, moje nej příchuť je vanilka.


Vyrazili jsme na snídani, jedny z nejlepších dělají v Cacau nebo Louvru. A další naše kroky už směřovali do pětihvězdičkovýho hotelu Corinthia, kde se v nejvyšším patře nachází bazén s wellness Apollo. Je bezva, že nemusíš být hostem, aby sis mohl užít plavání s úžasným výhledem na Prahu.


A když budeš mít štěstí jako my, budeš mít celej bazén jen pro sebe. Otevřeno je každý den od půl sedmý do desíti večer. Kromě plavání a fitness je tady i nabídka různejch masáží hlavy, obličeje nebo nohou. My strávili nejvíc času v bazénu. Tak takový relax já můžu.


Cestou domů nám pěkně vyhládlo, tak jsme se ještě zastavili v Cafe Cafe. Čemu já nikdy neodolám, je jejich jahodový dort a harlekýn.

Czech Blondýn