Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Sedmilhářky - Marika Šoposká a Berenika Kohoutová

Nedávno jsem začal na YouTube odebírat kanál Martinus, kterej asi bude většina z vás znát a před pár dny jsem mrknul i na jejich webovky, kde jsem se poprvý seznámil se Sedmilhářkami od Bereniky Kohoutový a Mariky Šoposký. Knížka je psaná na motivy jejich blogu, o kterým jsem teda vůbec nevěděl a nechápu, jak je to možný. Může se zdát, že Sedmilhářky jsou knižním tipem spíše pro slečny, než kluky, ale když je v dnešní době unisex móda, proč by nemohly být i knihy. A tak jsem si ji při první příležitosti koupil. 


Prostě mě zaujal ten název, jak už jsem jednou psal, knížek za rok přečtu asi tolik, kolik máš na jedný ruce prstů a osobně je to můj rekord, že jsem si po dvou měsících, co jsem tady na blogu na začátku léta pěl chválu na Minimalismus od Martiny Bechyňový, do svý malý knihovničky pořídil novej titul. Ale Sedmilhářky mě mile překvapili, takže můj instinkt, suď knihu podle obalu, ač se to zdá jakkoliv povrchní, mě znovu nezklamal. Je to ideální četba ke konci léta, když jsou večery ještě dlouhý, ale už chladný.


Samozřejmě asi záleží na tom, jakýmu žánru dáváš přednost, ale jestli chceš něco nenáročnýho, u čeho se možná pobavíš a v některých situacích i sám/sama shlédneš, tak ti tuhle knížku, bohatou i na ilustrace, vřele doporučuju! Víc a nějakej ten obrázek o čem kniha je, si můžeš udělat i návštěvou blogu Sedmilhářek.

Czech Blondýn

0 komentářů:

Okomentovat