Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Nejen Bistro

Otevřená kuchyně, ale vůbec to tu nezapáchá, denním světlem prosvětlený interiér a fajn obsluha. To je velmi stručný popis bistra Nejen Bistro, kde jsem se byl najíst včera odpoledne, když jsem se procházel Karlínem a vyhládlo mi.


Díky své otevřené kuchyni připomíná bistro víc než restaurační zařízení velký obývací pokoj a k domácí atmosféře dopomáhá i vstřícný personál. V prostoru se dříve nacházela kavárna George's Cafe, ale od léta 2015 tady sídlí právě Nejen Bistro. Co se týče samotného interiéru, tak židle jsou vyráběné na zakázku z dubového dřeva od českého výrobce nábytku TON a policový systém, který se táhne podél jedné ze stěn je z duhové dýhy na míru. Takzvané edisonky, žárovky s viditelným vláknem, si majitelé nechali dovézt z Číny, grafický styl je dílem Dynamo design a v neposlední řadě, dalším klíčovým prvkem je rozhodně i obnažená cihlová zeď.


Technika přípravy pokrmů je zde založená na legendárním španělském grilu Josper. Jídel je zde pár, ale o to víc chutnají a vizuálně vypadají, kromě stálého jídelního lístku tady funguje i polední nabídka.


Objednal jsem si salát s kuřecím masem, chlebovým krutonem a medovo-hořčičným dresingem, zakápnutý pažitkovým olejem a byl to jeden z nejlepších salátů, co jsem zatím jedl. Určitě doporučuju vyzkoušet i domácí limonády, já měl pomerančovou, ale ochutnat můžeš i mátu, okurku, citrón nebo zázvor. V horkém letním dni příjemně osvěžující drink. Už chápu, proč je Nejen Bistro tak oblíbeným místem.

Czech Blondýn 

2 komentáře: