Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Náramky Deltimo

Není žádným tajemstvím, že síla spočívá v detailu. Občas jsou to právě detaily, co podtrhnou výsledný efekt celýho outfitu a dodají mu potřebnou šťávu. Jedním takovým detailem jsou i náramky. Posledním výrazným trendem bylo, nebo ještě stále je, jejich vrstvení. Protože se blíží #mbpfw, rozhodl jsem se vám v dnešním postu představit jeden z doplňků, který budu mít na sobě. Ale samozřejmě se hodí i na každodenní běžný nošení.


Deltimo je česká značka ručně vyrábějící unisex náramky s motivy leoparda, gladiátora, buddhy nebo lva. Náramky jsou ve dvou variantách a to buď na gumičce nebo na provázku. Mě osobně víc vyhovují ty na gumičce, protože velikost je tím pádem univerzální a víc mi sedí, zatímco provázek si teprve musíš utáhnout na svou velikost a někomu můžou vadit dlouhé konce.



Mým favoritem je náramek z kolekce Lion 1 s lávově modrými korálky žíhaný bílou barvou. U jeho vzhledu jsem měl jasno hned, jak a s čím ho budu kombinovat.



Druhým náramkem, který jsem si okamžitě oblíbil, je ze stejný kolekce jako ten první, ale pod číslem 10. Narozdíl od toho prvního už ale není na gumičce, ale na provázku. Svým odstínem se hodí třeba k hnědým botám, v létě k mokasínům, na podzim k polobotkám nebo oxfordkám.


Třetí náramek je z kolekce Mixed 2 a jeho provedení, černo-bílo-stříbrná kombinace korálků s blyštivým kamínkem uprostřed jako stěžejním bodem oživí jakýkoli černo-bílý outfit.



To nejlepší na konec? Motivy a sošky Buddhy miluju, neinklinuju k žádnýmu náboženství, ale má pro mě takovou uklidňující sílu. Náramek z kolekce Buddha 8 je vytvořen z matných a lesklých korálků v kombinaci s kovem a stejně jako Lion 1 je na gumičce.

U všech náramků je skvělý, že jsou hodně výrazný, takže se dají nosit samostatně, ale když si na to troufneš, můžeš je na zápěstí i navrstvit, fantazii se meze nekladou.

Všechny náramky si můžeš koupit na www.deltimo.cz 

Text a fotky Czech Blondýn 

0 komentářů:

Okomentovat