Motivační diář Doller

Asi to zná většina z nás. Alespoň ti, kteří ještě používají klasický papírový diáře narozdíl od různejch aplikací v telefonech. Já osobně si bez diáře neumím představit svůj den, protože, co nemám černý na bílým, tak jako by neexistovalo :) jo, až taková hlava děravá já občas jsem. Před koncem roku pokaždý hysterčím a nesystematicky hledám v obchodech diář, kterej mi padne do oka, protože, jestli spolu máme trávit všech 365 dnů v roce, musím s ním být 100% spokojený. A najít takovej diář, to je občas jako hledat jehlu v kupce sena a já si říkám, jestli by fakt nebylo lepší si taky stáhnout nějakou appku a tenhle problém už víc neřešit. Ale nikdy k tomu naštěstí nedošlo, protože já k nim tu důvěru, jako mám ke kladickýmu diáři, nenajdu a můžu se snažit sebevíc.


O motivačním diáři Doller jsem se poprvý bavil se svým kamarádem, kterej si ho nemohl vynachválit. Vyprávěl mi, jak se z malýho prcka, kterýho jsi musel podpořit na Startovači, aby tu teď pro nás vůbec byl, stala hvězda mezi plánovači. Ze začátku jsem byl trochu skeptický, ale když jsem si pak doma pustil video, který mají kluci na svým webu, pochybnosti zmizely a já si uvědomil, že ho chci taky! Jo, až takovou sílu na mě občas reklama má.

Za projektem stojí vysokoškoláci Jiří Doležal a Honza Emler.

On vlastně Doller není ale jen tak obyčejným diářem. Díky svým originálním funkcím slouží jako organizovaný nástroj k seberealizaci a motivaci. A právě díky všem funkcím, který se v něm ukrývaj, s přehledem zastane práci x dalších sešitků. Obrovskou jeho výhodou je, že neobsahuje žádné datumy, takže si ho můžeš pořídit kdykoliv a novej rok začít třeba v září. Jako já :)

Jeho výroba probíhá v Česku a na první pohled mě zaujal kvalitní obal z italský koženky. Obsahuje roční, měsíční, týdenní a denní rozdělení. Všechny úkoly si pak můžeš přesně naplánovat od 6tý ráno do desátý hodiny večer. Na konci každýho měsíce je pak shrnutí splněných i nesplněných cílů a pozitiv a negativ uplynulých dní. To všechno na ekologicky šetrném papíru. Trochu jsem se bál ceny, ale 399 Kč.? Jako fakt? Jako fakt! Mrkni se určitě na ofiko stránky Dollaru, kde najdeš spoustu dalších informací. Ale pozor, může z toho být láska na první pohled (vlastní zkušenost)!

#zijsvesny

Czech Blondýn 

Žádné komentáře:

Okomentovat