Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Breakfast time

Jednoznačně mou nejoblíbenější částí dne je ráno. To se totiž snídá. A já miluju snídaně.


Dokud si nedám první hrnek čerstvý kávy, nejsem schopný fungovat. Kvůli snídani jsem schopný si klidně o hodinu přivstát, jen abych si svůj každodenní ranní rituál mohl v klidu užít. Nesnáším totiž ten pocit hladu a nepříjemný kručení v žaludku během pracovní schůzky, když se mám soustředit na práci, ale místo toho počítám minuty do polední pauzy a přemýšlím, co si dnes dobrýho dám k obědu. Přes týden to jistí bílý jogurt s ovocem nebo müsli s mlékem, o víkendu, nebo když mám home office, si rád připravím palačinky, omelety s křupavým celozrnným pečivem, lívance s jahodovým přelivem. Fantazii se meze nekladou.


Kromě požitku ze samotný snídaně, mám ale rád i její focení. Zásadně používám bílý talíře, aby na nich jídlo vyniklo. Přitom se ale řídím pravidlem, že méně, je někdy více a nechávám mu mezi sebou prostor, aby mohlo volně dýchat. Pryč se všemi plasty a obaly od potravin, to na fotce nikdy nevypadá dobře. Jako dekoraci používám vázu s květinami, naposledy jsme měli doma tyhle překrásný růže.


Dokud je léto, dokud svítí slunko a je teplo, snídáme na naší mini zahrádce. A to je teprve zážitek.

Czech Blondýn 

0 komentářů:

Okomentovat