Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

50 věcí, co o mně (možná) ještě nevíte



Mám rád blešáky, kde se dá sehnat značkový oblečení za malej peníz.


1. 


Nemám rád metro. Je to sice nejrychlejší způsob, jak se dostat z bodu A do bodu B, ale já se mu vyhýbám jako čert kříži.


2.


Řidičák jsem si udělal (až) ve dvaceti.


3.


Miluju kávu a denně vypiju minimálně tři šálky kofeinu.


4.


Mám panický strach z pavouků. 


5.


Nesnáším komáry. Každý večer hystericky kontroluju ložnici, abych mohl jít v klidu spát.


6.

Naučil jsem se říkat Ne. Všem se bohužel vyhovět nedá.


7.


Upřímnost nade vše. Ze začátku jsem tím možná pár lidí naštval, ale nakonec byli rádi, že jim někdo řekne pravdu, ať je jakákoli.


8.


Nemám rád ten pocit, když ponožkou stoupnu do vody.


9.


Do diáře si zapisuju úplně všechno, i ty největší blbosti a úkoly, na který se (asi) nedá zapomenout. 


10.


Nikdy jsem neměl žádnou zlomeninu.


11.


V pubertě jsem měl pocit, že jsem tlustý, kontroloval jsem všechno jídlo, pomalu to hraničilo s anorexií. Prohlížel jsem se v zrcadle, hledal nedokonalosti. 


12.


Mým nejoblíbenějším seriálem je Sex ve městě. Ale strašně rád mám i The Walking Dead.


13.


Na střední jsem nenáviděl tělocvik, matiku a fyziku. 


14.


Jako nejdůležitější věc na světě považuji lásku!


15.


Od dětství mi nechutná kmín.


16.



Nic mi nevoní tak krásně, jako les po dešti a čistý povlečení.



17.



Nejšťastnější jsem, když si můžu večer pustit oblíbenej film, otevřít lahvinku vína a opřít se o přítele. 



18.



Mám rád romantický komedie a sci-fi, naopak nesnáším horory.



19.



Jsem jedináček.



20.



Mým největším snem je vydat knihu.



21.



Baví mě se učit cizí jazyky, umím anglicky a německy, jeden rok jsem chodil na ruštinu a do budoucna bych se chtěl naučit francouzsky.



22.



Před každým létem chodím do solárka. 



23.



Mám hrozně rád vousy. Ne na sobě, ale na druhejch.



24.




Po červeným víně se mi chce zvracet.



25.



Aperol Spritz je mým nejoblíbenějším drinkem.



26.



Mám úchylku na roztomilý povlaky na polštáře, doma jich mám plnou skříň. 



27.



Nevadí mi nošení pravé kůže ani kožešiny.


28.


Nesnáším, když musím na někoho čekat.



29.



Svýho prvního přítele jsem po půlročním vztahu podvedl s jiným klukem, ale nikdy jsem toho nelitoval. Všechno se děje z určitýho důvodu. 



30.



Ve stresových situacích si neumím zachovat chladnou hlavu. 



31.



Svý první focení jsem získal díky protekci. A další protekce sehrála velkou roli i v mý praxi v redakci módního časáku.



32.



Asi před rokem jsme s Markem chtěli založit vlastní značku triček. Měli jsme vymyšlený návrhy, všechno bylo připravený, ale těsně před výrobou jsme si to rozmysleli a celej nápad odsunuli na neurčito. 



33.



Ráno je mou nejoblíbenější částí dne.



34.



Jsem smířen s tím, že nikdy nebudu mít děti.



35.



Rád chodím na procházky se psem, dokonale si přitom vyčistím hlavu.



36.



Často si doma zapomínám nabíječku.



37.



Přes dva roky kouřím. Moje jediná neřest, který se nedokážu zbavit.



38.



Mám dny, kdy musím pořád něco dělat a nevydržím sedět. A potom jsou dny, kdy dokážu přesný opak.



39.



Marek je zatím jedinej chlap, se kterým bych klidně šel do registrovanýho partnerství. 



40.



Jednou jsem prohrál sázku a musel si oholit nohy. Už nikdy víc.



41.



Bojím se nemocí, jako je třeba rakovina.



42.



Život si neumím představit bez kamarádů.



43.



Jednu dobu jsem si hrozně přál pracovat ve svatebním salonu. 



44.



Fandím začínajícím návrhářům, umělcům, designérům a pokud můžu, podporuju je!



45.



Nemám žádnou oblíbenou youtuberku, ale pokud mám čas, rád se podívám na videa A Cup Of Style, World Needs Blondes nebo Shopaholic Nicol.



46.



Dost často využívám home office.



47.



Mám dvě tetování a chystám se na třetí.



48.



Občas mám chuť blog zrušit, smazat instagram i facebook a žít jednoduchý život. Ale nikdy to neudělám. 



49.



Nejvděčnějším kouskem oblečení je pro mě bílá a světle modrá košile. 



50.



Nikdy neodcházím z domu bez úsměvu a dobrý nálady.




Czech Blondýn 


3 komentáře:

  1. Super článok! :) Tiež som milovníčka kávy a bojím sa pavúkov :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký :-) jsou věci, který by mě vůbec nenapadly, ale tenhle typ článků mám moc ráda :-)
    jinak se musím přiznat, že jsem k tobě chodila sem tam i dřív, ale teprve teď mi přijde tvoje psaní takový...od srdce, bez přikrášlování. A líbí se mi to, fakt.
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem moc rád, snažím se :)
      Ty se měj taky hezky!

      Vymazat