Palačinky | Czech Blondýn

Palačinky

Palačinky se zdají jako jednoduchý dezert, ale pokud jsi perfekcionista, nikdy s nimi nebudeš spokojený. Jednou je těsto moc tenký, podruhý zase tlustý. Ani já jsem nebyl s výsledkem úplně spokojený, ale když použiješ šlehačku a nějaký to ovoce, snadno pár nedostatků zamaskuješ. :) Neměl jsem na jejich přípravu moc času, takže jsem sáhl po klasickým receptu, vejce, hladká mouka, mléko. Příště už snad vyzkouším třeba bezlepkový recept jaký jsem našel na blogu Kitchen Story.


Dělal jsem je podruhý v životě, konzistence těsta dobrá, vzhledem by mohly být lepší, ale to se časem vypiluje. No kalorická bomba to samozřejmě byla, takže příštích pár dní si podobný dezerty odpustíme, nebo se z nás ještě před začátkem léta stanou cvalíci :) Máte rádi palačinky? Jestli znáte nějaký recept, sem s ním :)

Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram